Barion Pixel

Teljesen természetes, hogy saját magunkat, a saját munká(i)nkat rendszerint nem reálisan látjuk. Ez akkor is így van, ha nem hiszed. Bár abban igazad lehet, hogy talán nem is a „reális”, hanem a „jól” a legjobb kifejezés erre.  Amikor  tevékenyek vagyunk valamiben, vagy írunk valamit, úgy belemerülünk, hogy nem tudjuk kívülről, mások szemével, „ügyféloldalról” nézni az eredményt.

Hiába próbálunk teljesen objektívek lenni, ez soha nem fog sikerülni. Még akkor sem, ha mi vagyunk önmagunk legnagyobb kritikusa, mert ebben az esetben épp a túlzott szigor vezethet tévútra. A marketingkommunikációs elemzés éppen abban segít neked, hogy tisztán lásd a vállalkozásod másokra gyakorolt hatásait.

Az elemzés egy olyan, többségében objektív vizsgálódás a részemről, amely során egyben analizálom a weboldala(i)d és az ahhoz tartozó más online felületeid kommunikációját. Tartalomstratégiai és ügyfélszempontból is értekezek, ezzel kettős tükröt mutatok neked, amivel elősegíthetem a hatékonyabb kommunikációdat. 

Mit tartalmaz a marketingkommunikációs elemzés?

Köntörfalazás nélküli, őszinte szakmai benyomásokat

Visszajelzést a desinghatásról, a márkád összképéről

Visszajelzést a szöveges tartalmaidról, a stílusodról

Konkrét javaslatokat, tippeket a megújulásra

Szeretnél többet tudni a marketingkommunikációs elemzésről?

Nincsenek titkaim: a Kulissza mögött mindent elárulok. Ott találod a szakmai cikkeimet, publikációimat erről a témáról is. De hogy konkrét betekintést is nyerhess, itt láthatsz egy kivonatot arról, hogyan néz ki a marketingkommunikációs elemzés.

Mennyibe kerül az elemzés?

A pdf-ben elkészített elemzés 39.000 forintba kerül. A pénzedért hiteles és őszinte visszajelzést kapsz arról, hogy “hogyan adod el magad”. 

Azaz, hogy 

  • milyen értéket közvetítesz és milyen csatornákon,
  • milyen szövegezéssel látod el a márkádat,
  • milyen stílust vettél fel,
  • a csatornáidon megvan-e az összhang,
  • a márkád egységes képet ad-e rólad a felületeiden,
  • a márkaképed köszönőviszonyban van-e egyáltalán a termékeddel/szolgáltatásoddal
  • és hogy te magad köszönőviszonyban vagy-e a márkáddal.
De önmagában a visszajelzésekkel nem mennél semmire. Ezért adok konkrét tippeket, javaslatokat, sőt szövegötleteket is, ha épp arra van szükséged. 

Nekik már segítettem. Neked is szeretnék.

Nagyon-nagyon köszönöm!! Végig olvastam, és hàlás vagyok minden sorodért! Semmit nem talàltam sértőnek, teljesen elfogadok minden kritikádat. Mindig is éreztem, hogy ez így egyáltalán nem kerek. (...) Nos, még sokszor el fogom olvasni amiket írtàl... Nagyon köszönöm a munkádat!
Átolvastam és nagyon sok hasznos dolgot leírtál, köszönöm szépen. Nagyon jó megerősítés volt Tőled, hogy alapvetően szuper a honlapom, az apróbb javításokat pedig ahogy időm engedi igyekszem elvégezni.Kiváncsi voltam, hogy profiként Te hogyan látod, nagyon köszönöm a munkádat.
Nekem nagyon sokat adott, hogy külső szemmel ránéztél és észrevettél olyan dolgokat, amik nekem nem voltak "láthatóak". Lelkiismeretes és profi munkát végeztél! És mai napig hálás vagyok érte. Sok mindennel egyet értek, és örülök, hogy valaki ilyen alaposan átnézte az oldalamat. Tök jó, hogy ezeket összeszedted nekem.
Nagyon köszönöm a leírtakat! Tiszta sor minden mondat. Kellett ez nekem, lesz bőven munka a nyáron. Pár dologban már amúgy is készültem változtatni.
Az új marketingessel, akivel néhány hónapja dolgozunk együtt, átrágtuk az elemzésedet és belefogtunk a megvalósításba. Sok mindent megértettem az által, amiket kielemeztél és én magam is éreztem, de NEM ÉREZTEM RÁ, hogyan lehetne egyértelműbb, jobb, átláthatóbb. (...) Köszönöm az elemzést, számunkra nagyon hasznos volt.