Teljesen természetes, hogy saját magunkat, a saját munká(i)nkat rendszerint nem reálisan látjuk. Ez akkor is így van, ha nem hiszed. Bár abban igazad lehet, hogy talán nem is a „reális”, hanem a „jól” a legjobb kifejezés erre. Amikor tevékenyek vagyunk valamiben, vagy írunk valamit, úgy belemerülünk, hogy nem tudjuk kívülről, mások szemével, „ügyféloldalról” nézni az eredményt.
Hiába próbálunk teljesen objektívek lenni, ez soha nem fog sikerülni. Még akkor sem, ha mi vagyunk önmagunk legnagyobb kritikusa, mert ebben az esetben épp a túlzott szigor vezethet tévútra. A marketingkommunikációs elemzés éppen abban segít neked, hogy tisztán lásd a vállalkozásod másokra gyakorolt hatásait.
Az elemzés egy olyan, többségében objektív vizsgálódás a részemről, amely során egyben analizálom a weboldala(i)d és az ahhoz tartozó más online felületeid kommunikációját. Tartalomstratégiai és ügyfélszempontból is értekezek, ezzel kettős tükröt mutatok neked, amivel elősegíthetem a hatékonyabb kommunikációdat.